معرفی جک پالت های مهم و پر مصرف

جک-پالت-برقی

معرفی جک پالت های مهم و پر مصرف

جک پالت (Pallet truck) وسیله ای است کاربردی جهت حمل و جابجایی انواع پالت در کارگاه ها ، انبارها  و کارخانجات  و فروشگاه ها و… می باشد جک پالت  در حالت های مختلفی مجود دارد که در میان جک پالت های موجود جک پالت دستی که دارای ظرفیت ۳ تن و ظول شاخک ۱۱۵ سانتی متر و عرض شاخک ۵۵ سانتی متر بیشترین کاربرد را دارد .

 

 

جک پالت های مهم و پر مصرف

جک پالت دستی: وسیله ای که با نیروی دست کار میکند. دارای جک هیدرولیک و در ظرفیت های مختلف از ۲ تن تا ۵ تن و با شاخک های متنوع از ۸۰cm تا ۲۵۰cm مورد استفاده قرار می گیرد. جک پالت های دستی به صورت استاندارد دارای حداکثر ارتفاع بالابری ۲۰cm می باشند که در یک مورد خاص تا ۸۰cm هم پالت را بالا می آورد.

جک پالت دستی

 

جک پالت باسکول دار (جک پالت توزین): جک پالت ترازو دار همانند یک جک پالت دستی می باشد با این تفاوت که قابلیت وزن کردن بار و پرینت گرفتن اطلاعات را دارد و  چاپ اطلاعات را هم دارد.

جک پالت باسکول دار

جک پالت دوار (رول گیر) : جک پالتی است با شاخک هایی بلندتر و دارای انحنا که به منظور حمل شی دوار بکار گرفته می شود. ( رول کاغذ و یا چله های دوار صنایع ریسندگی و رول لاستیکی)

جک پالت رول گیر

جک پالت قیچی: جک پالت قیچی همانند یک جک پالت ساده است با این تفاوت که تا ارتفاع  ۸۰cm  عمل بالابردن و پایین گذاشتن پالت از یک وانت و حمل و جابجایی آن را به سادگی انجام می دهد. جک پالت قیچی در ارتفاع ۸۰cm ثابت است برای حفظ تعادل دستگاه در ارتفاع در قسمت عقب دستکاه  کنار چزخ ها از یک میله بلند همانند جک عمل میکند که از حرکت کردن دستگاه جلوگیری  می کند. از این نوع جک پالت به عنوان یک میز کار هم استفاده میشود. این نوع جک پالت در تا ارتفاع ۳۰cm حرکت می کند .

جک پالت قیچی

جک پالت برقی

 

جک پالت برقی: همان طور که از نامش مشخص میباشد نیروی محرکه این نوع جک پالت، برق می باشد و قابلیت حمل نفر(با ایمنی بسیار بالا) را نیز دارد. کاربر با ایستادن در پشت فرمان عمل حمل و جابجایی پالت را به سادگی، در کمترین زمان و حداقل صدا با نیروی برق انجام میدهد. سرعت حمل و جابجایی جک پالت برقی ۶ کیلومتر در ساعت می باشد. نحوه شارژ باتری دستگاه  اتصال  به برق ۲۲۰V شهری میباشدکه با ۸ ساعت شارژ تا ۱۲ ساعت کارایی مداوم دارد .

اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *